Välkommen att kontakta oss!
Här hittar du kontaktvägar och svar på de vanligaste frågorna. Tveka inte att ringa 0771-326 326 om du undrar över något, eller behöver vår hjälp.
Så når du oss
Kundservice
- Telefon: 0771-326 326
- E-post: info@gjensidige.se
Skadeärenden
- Telefon: 0771-326 327
- E-post: skador@gjensidige.se
Skadad eller sjuk utomlands?
Ring vår larmcentral, Travel Assistance, på +45 88 24 73 20. Öppet dygnet runt.
Väghjälp eller bärgning?
Eller har du råkat ut för en brand eller en vattenläcka? Ring 0771-614 614 dygnet runt.
Glasskada eller stenskott?
Vänd dig till någon av våra samarbetspartners för att åtgärda skadan.
Vad vill du ha hjälp med?
Köpa försäkring
Ändra försäkring
Betalningar
Anmäla ny skada
Pågående skada
Grönt kort
Frågor och svar
Rabatter och förmåner
Fler kontaktuppgifter
Postadress:
Gjensidige Försäkring Box 3031 103 61 Stockholm (Skadeblanketter skickas till Malmö.)Postadress:
Gjensidige Försäkring Box 4430 203 15 MalmöPostadress:
Gjensidige Försäkring Varvsgatan 49 972 33 LuleåOrganisationsnummer: 516407-0384
IBAN-nummer: SE3995000099604206385298 SWIFT: NDEASESSEn filial till Gjensidige Forsikring ASA
Gjensidige Forsikring ASA
Schweigaards gate 21 NO-0191 Oslo NorgeTelefon: +47 915 03100
Organisationsnummer: 995 568 217För att vi ska bli bättre behöver vi få veta när du är missnöjd eller har ett klagomål. Både privat- och företagskunder har möjlighet att få sitt ärende prövat hos oss och prövningen är kostnadsfri.
Läs om hur du går till väga vid klagomål