Gjensidige samarbetar digitalt med Brandbee
Gjensidige Försäkring har inlett ett samarbete med Brandbee gällande digital marknadsföring. Brandbees uppdrag är att producera rörligt innehåll samt hantera annonsering för Gjensidige i sociala medier.
Samarbetet påbörjas omgående och båda parter har för avsikt att bygga ett starkt och långsiktigt samarbete där Brandbee hjälper Gjensidige att nå uppsatta försäljningsmål i försäkringsbolagets digitala säljkanaler.
– Vi ser mycket fram emot att få sätta igång arbetet tillsammans med Brandbee! Att använda relevant och anpassat innehåll mot våra målgrupper är viktigare än någonsin och med verktyget Videobee har vi möjlighet att både skräddarsy och optimera våra rörliga annonser utan att behöva bekosta nya produktioner. Vi uppskattar ett tätt samarbete för att optimera såväl innehåll som annonsering för att nå bästa möjliga resultat, säger Lina Winqvist, Marknadschef på Gjensidige Försäkring, i en kommentar.
Vill du veta mer?
I vårt pressrum finner du alla pressmeddelanden från Gjensidiges svenska avdelning, koncernens presskontakter samt kontaktinformation till pressjouren för Sverige.
4 mar: Gjensidige Sverige är topp tre bäst på hållbarhet
Gjensidige är ett av endast tre sakförsäkringsbolag i Sverige som får grönt ljus i Söderberg & Partners årliga hållbarhetsrapport.
18 sep: Gjensidige ska digitalisera och effektivisera med TCS
Gjensidige har tecknat ett avtal med Tata Consultancy Services, TCS. Syftet är att utreda möjligheterna för att snabba på automatisering och effektiviteten i koncernens processer.
18 dec: Så har vi anpassat oss till Corona under året
Det har varit ett annorlunda år. Aysegül Cin, som är vd för Gjensidige Sverige, berättar om hur vi har anpassat oss till pandemin i tidningen Risk och Försäkring.